Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
Šiuo metu reikalingi darbuotojai: Projektų vadovas (-ė) ir Pardavimų vadybininkas (-ė)
Projektų vadovas (-ė)
• Projektų pagal ES paramos priemones planavimas bei koordinavimas
• Darbas su projektų valdymo sistema
• Projektinės dokumentacijos rengimas
• Pirkimų organizavimas ir dokumentacijos rengimas
• Darbų delegavimas pavaldiems darbuotojams ir darbų vykdymo kontrolė
• Komunikacija su klientais bei atsakingomis institucijomis
• Atsakomybė už darbo rezultatus
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas
• Sėkminga patirtis ES paramos projektų rengimo ir/ ar administravimo srityje
• Savarankiškumas bei iniciatyvumas
• Atidumas ir atsakingumas
• Puikūs darbų ir laiko planavimo įgūdžiai
• Puikus kompiuterinis raštingumas
• Dalykinio bendravimo etikos išmanymas, orientacija į klientą
• Orientacija į rezultatus
• Teisės aktų, reglamentuojančių ES projektų valdymą, išmanymas
• Buhalterinės apskaitos ir finansų analizės pagrindai
• Vairuotojo pažymėjimas
Privalumai
• Patirtis dirbant su LVPA ir NMA agentūromis
• Rekomendacijos
Įmonė siūlo
• Pilnai įrengtą darbo vietą ir darbui reikalingas priemones
• Lankstų darbo grafiką ir draugišką jaunatvišką kolektyvą
• Karjeros galimybes augančiame kolektyve ir galimybes kelti kvalifikaciją
• Laiku mokamą atlyginimą
• Motyvacinę priedų prie atlyginimo sistemą
• Galimybę realizuoti savo idėjas
Pardavimų vadybininkas (-ė)
– Aktyvus įmonės paslaugų pristatymas ir pardavimas esamiems ir naujiems klientams;
– Aktyvi naujų klientų paieška ir jų poreikių išsiaiškinimas;
– Ryšių su esamais klientais palaikymas ir profesionalus jų aptarnavimas;
– Įmonės ir jos teikiamų paslaugų reprezentavimas;
– Klientų poreikius atitinkančių paslaugų derinimas bei sutarčių rengimas;
– Ilgalaikių ryšių kūrimas su klientais;
– Atsiskaitymų už paslaugas koordinavimas bei užtikrinimas;
– Operatyvus ir racionalus iškilusių klausimų sprendimas;
– Savo rezultatų analizė ir naujų klientų pritraukimo būdų paieška.
Reikalavimai
– Mėgavimasis pardavimo procesu ir efektyvia dvikrypte komunikacija;
– Pardavimų procesų išmanymas;
– Orientacija į klientą ir jo poreikius;
– Sėkminga darbo patirtis pardavimuose (ne mažiau 3 metų);
– Patirtis derybose, sutarčių sudaryme;
– Orientacija į rezultatą komunikabilumas, įžvalgumas ir iniciatyvumas;
– Puikūs planavimo, organizavimo bei konfliktų sprendimo įgūdžiai;
– Kruopštumas, atsakingumas, punktualumas, tobulėjimo siekimas ir gebėjimas įsisavinti naujoves;
– Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
– Automobilis ir/ arba vairuotojo pažymėjimas.
Privalumai
– Patirtis parduodant finansines paslaugas;
– Patirtis dirbant su Teamgate CRM;
– Patirtis skambučių centre (-uose);
– Rekomendacijos.
Įmonė siūlo
– Geras darbo sąlygas bei socialines garantijas;
– Profesinio tobulėjimo, savirealizacijos galimybes;
– Sutartą ir laiku mokama atlyginimą bei procentus nuo pardavimų;
– Visas darbui reikalingas darbo priemones;
– Darbą moderniame biure;
– Darbą augančioje ir patikimoje konsultacinėje įmonėje;
– Darbą su savo srities profesionalais;
– Karjeros galimybes.