Naujienos

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

Data: 2016-06-16

Šiuo metu reikalingi darbuotojai: Projektų vadovas (-ė) ir Pardavimų vadybininkas (-ė)

Projektų vadovas (-ė)

• Projektų pagal ES paramos priemones planavimas bei koordinavimas 
• Darbas su projektų valdymo sistema
• Projektinės dokumentacijos rengimas
• Pirkimų organizavimas ir dokumentacijos rengimas
• Darbų delegavimas pavaldiems darbuotojams ir darbų vykdymo kontrolė
• Komunikacija su klientais bei atsakingomis institucijomis
• Atsakomybė už darbo rezultatus

 

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas
• Sėkminga patirtis ES paramos projektų rengimo ir/ ar administravimo srityje 
• Savarankiškumas bei iniciatyvumas
• Atidumas ir atsakingumas
• Puikūs darbų ir laiko planavimo įgūdžiai
• Puikus kompiuterinis raštingumas 
• Dalykinio bendravimo etikos išmanymas, orientacija į klientą
• Orientacija į rezultatus
• Teisės aktų, reglamentuojančių ES projektų valdymą, išmanymas
• Buhalterinės apskaitos ir finansų analizės pagrindai
• Vairuotojo pažymėjimas

Privalumai

• Patirtis dirbant su LVPA ir NMA agentūromis
• Rekomendacijos

Įmonė siūlo

• Pilnai įrengtą darbo vietą ir darbui reikalingas priemones
• Lankstų darbo grafiką ir draugišką jaunatvišką kolektyvą
• Karjeros galimybes augančiame kolektyve ir galimybes kelti kvalifikaciją
• Laiku mokamą atlyginimą 
• Motyvacinę priedų prie atlyginimo sistemą 
• Galimybę realizuoti savo idėjas

 

Pardavimų vadybininkas (-ė)

– Aktyvus įmonės paslaugų pristatymas ir pardavimas esamiems ir naujiems klientams; 
– Aktyvi naujų klientų paieška ir jų poreikių išsiaiškinimas;
– Ryšių su esamais klientais palaikymas ir profesionalus jų aptarnavimas;
– Įmonės ir jos teikiamų paslaugų reprezentavimas;
– Klientų poreikius atitinkančių paslaugų derinimas bei sutarčių rengimas;
– Ilgalaikių ryšių kūrimas su klientais;
– Atsiskaitymų už paslaugas koordinavimas bei užtikrinimas;
– Operatyvus ir racionalus iškilusių klausimų sprendimas;
– Savo rezultatų analizė ir naujų klientų pritraukimo būdų paieška.

Reikalavimai

– Mėgavimasis pardavimo procesu ir efektyvia dvikrypte komunikacija;
– Pardavimų procesų išmanymas;
– Orientacija į klientą ir jo poreikius;
– Sėkminga darbo patirtis pardavimuose (ne mažiau 3 metų);
– Patirtis derybose, sutarčių sudaryme;
– Orientacija į rezultatą komunikabilumas, įžvalgumas ir iniciatyvumas;
– Puikūs planavimo, organizavimo bei konfliktų sprendimo įgūdžiai;
– Kruopštumas, atsakingumas, punktualumas, tobulėjimo siekimas ir gebėjimas įsisavinti naujoves;
– Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
– Automobilis ir/ arba vairuotojo pažymėjimas. 

Privalumai 

– Patirtis parduodant finansines paslaugas;
– Patirtis dirbant su Teamgate CRM;
– Patirtis skambučių centre (-uose);
– Rekomendacijos.

Įmonė siūlo

– Geras darbo sąlygas bei socialines garantijas;
– Profesinio tobulėjimo, savirealizacijos galimybes;
– Sutartą ir laiku mokama atlyginimą bei procentus nuo pardavimų;
– Visas darbui reikalingas darbo priemones;
– Darbą moderniame biure;
– Darbą augančioje ir patikimoje konsultacinėje įmonėje;
– Darbą su savo srities profesionalais;
– Karjeros galimybes.

Paskelbti ir planuojami skelbti finansavimo kvietima...

Jeigu 2023 metais jūs ar jūsų įmonė numato investicijas, tuomet siūlom...

Skaityti plačiau

COVID-19 prevencija...

Informuojame, kad nuo 2020 m. kovo mėn. 16 d. iki atskiro pranešimo MB “Modomex” darbuotojai dirba t...

Skaityti plačiau

Planuojami skelbti kvietimai / ES parama...

Jeigu artimiausiu metu jūsų įmonė numato investicijas mokslinių tyrimų...

Skaityti plačiau
Susisiekite
Parašykite mums